Sommer i barnehagen

Nå er det bare dager til vi stenger barnehagen, og både barn og ansatte skal lade, få gode opplevelser og la klokka suse.

Det viktigste med en ferie er å gjøre noe annet enn vi gjør ellers. Og da er tidsstyring en viktig ting å legge bort.
La dagen styre tiden, spis når det trengs, hvil når det trengs og bare nyt å være sammen med familie og venner.

Det er ikke viktig å se flest fornøyelsesparker, besøke flest land og oppleve mest mulig på tre uker.

Det er viktig å heller ta en ekstra is, bade bare litt til og kose seg.

NYT ferien så skal vi sammen lage opplevelser fra uke 30.

Og en liten hilsen til alle årets skolestartere: Tusen takk for at dere har vært her i Utsikten barnehage, at du er blitt den du er blitt og fortsett å spre glede, omsorg og gode opplevelser på din veg. Jeg er så glad for at akkurat DU kom til oss så jeg ble kjent med akkurat DEG. du er verdifull. vær den du er.